Tidtrøyta

Jeg er død

17.11.05

Temptation

Why everything that's 'sposed to be bad, make me feel so good?
Everything they told me not to is exactly what I would...
Man I tried to stop man, I tried the best I could, but...

Personalprisen er jo bare på 57 kroner. Og det skader da ikke med én? Bare én? Men på en annen side, da ligger det igjen 19 milde og forlatte prinser, ALTFOR lett tilgjengelig.

Det ble vafler i stedet. Vafler med jordbærsyltetøy. (Ja, brunost er mye bedre, men det har vi ikke her.) Røyksuget gnager samtidig i bakhodet og irriterer meg, litt som når radioen står på og spiller musikk, men volumet er såpass lavt at du ikke hører sangene som spilles. Men det jeg skulle frem til var vafler. Vafler og vaffelspising kommer til å stå meget sentralt i denne bloggen - det er mye slikt her i baren\resepsjonen hvor jeg sitter, og det er her jeg fant ut at jeg kunne starte denne bloggen. Alt for å få tiden til å flyyy...