Tidtrøyta

Jeg er død

19.1.06

I'm chillin' in the clouds

Nå er jeg faktisk ganske gira over at jeg har kommet over noe som rett og slett er a daydreamers blessing, og God damn så sikkert hvis du er like in love med reising som jeg er. Verden for mine føtter! Ship ohoi, jeg bor i Norge og har daler til å dra hvor feite jeg vil i verden. Oh du store globus, hvor vil du føre meg? Jeg har fått e-vinger, og jeg flyyr baby, jeg flyyr! Jeg har vært i Egypt, i Kairo. Jeg har vært i Rio. Jeg har dratt tilbake til Roma! Og jeg har hilst på hybel'n min på lille Flaskebekk! Og kanskje jeg ser meg selv hvis jeg drar til Bislett og leiligheten min, og vinker fra balkongen? Jeg stjeler orda dine Leo, de passer bedre for meg! I’m the king of the world! WOOHOO!

I brødboksenes navn, last ned Google Earth!