Tidtrøyta

Jeg er død

5.3.06

Kjære Gud

Du liker ikke meg, og jeg liker ikke deg. Samtidig har vi en gjensidig respekt for hverandre, og mens du driver med ditt holder jeg på med mitt. Slik har det fungert ganske optimalt.

Men. Det måtte komme et men, og her kommer det. Det er 5 mars nå Gud, og mars skal være vår. Mars skal ikke være snøstormer, bitende minusgrader og slippy is på fortauet. Nei nei nei! Av alle må da du kunne klare å følge litt med her, våren starter i mars akkurat som den siste vintermåneden er februar. Jeg er klar over at du har mye å gjøre men her har det tydeligvis blitt prioritert litt feil. Get a grip!

Jeg liker ikke å komme med trusler, men den sola som så vidt har dukket frem i dag bør bringe med seg varmegrader, blomstrende planter og småkåte følelser. Hvis ikke er det fare for at det blir nyvalg i religionstroen, selv en mjøddrita énøyd gud hadde gjort en bedre jobb.

Få den hellige ræva di i gir!

Mvh Isak