Tidtrøyta

Jeg er død

25.7.06

Erigert kjønnskamp

For en tid tilbake var disse Clear Channel reklameboksene fylt opp med BH-salgskampanjen til Lindex, og fine bilder viste fine ting. Det var morsomt når reklamen på den andre siden var for Laban og Seigdamer, og det stod Vi har det gutta ikke har på de deilige jentene som bokstavelig talt var til å spise opp. Kondomeriet annonserte for litt siden på Dagbladet.no med en ad på omtrent to ganger størrelsen av bildet herover, og det ble reklamert for både dildoer og plastikkmus. 7-11 har disse reklamekampanjene sine som assosierer baguetter og calzoner med sex, (Enjoy a threesome var en eller annen kombinasjon av mat og drikke, to klinende jenter reklamerte for noe lignede) og det er skammelig lett å peke på hvor sexifisert samfunnet vårt har blitt, og klisjéene av de mulige og dramatiske følgene er mange og skumle. Spiseforstyrrelser, sexpress, voldtekter... Derfor er det enda mer imponerende når noen står i mot, og lar laksen svømme mot strømmen.

En kompis har med stadig tyngre baller snart slitt seg igjennom 40 dager og 40 netter uten noen som helst form for seksuell kontakt med jenter, seg selv, husdyr, kompiser eller jokkevennlig møblement, og diplomen er utrolig nok innen rekkevidde når trettifem dager er passert. Er du en klippemonk i Tibet er det kanskje ikke så vanskelig når du ikke har så mye annet å omgå enn lamaer og ditt eget ekko som blir slått tilbake av fjellveggene, men i Oslo i lettkledde juli måned ? Når du er oppvokst i et samfunn hvor du er litt teit hvis du ikke har pult når du er atten? Meget imponerende, og det er vakkert å se at et liv i sølibat kan fungere her i syndenes verden, i syndenes tid. Mitt håp om å bli katolsk prest er gravd opp igjen fra dypet, og kyskhetsløftet er ikke lenger naivt og drømmende, det er mulig. Hallelujah!

5 Comments:

At 25/7/06, Blogger Sexy Sadie said...

Det er da ikke noe problem å leve i sølibat. Alt du trenger er et bilde av den verste fyren du vet innen rekkevidde og god fantasi...

 
At 25/7/06, Blogger Sexy Sadie said...

Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

 
At 25/7/06, Anonymous Anonym said...

Akk ja, denne dag trodde jeg aldri skulle komme, den var så fjern, så langt fra rekkevidde, men vår mann imponerer stadig og jeg kan ikke si annet enn at jeg gleder meg til å samtale med han dag 41.

 
At 26/7/06, Blogger KjederMegPåJobb said...

Sexy:
Sølibat er et problem for oss, og etter et par uker gjør god fantasi verst litt verre. Faktisk tror jeg kompisen min hadde klart å trylle frem frekke ting bare ut av det profilbildet ditt. Og navnet ditt? Fare for det =>

Comment deleted:
FEIGING!

Vilde:
Bare sørg for at ting er overstått når du møter han. Vi vet jo alt om voldteksrater, og i går hørte jeg på radioen at flertallet av voldtektsmennene kjenner ofrene sine.

 
At 14/8/06, Anonymous Anonym said...

Det hadde gått bra, tro meg.

 

Legg inn en kommentar

<< Home