Tidtrøyta

Jeg er død

6.8.06

Hey you fucking bitch

Hey you fucking bitch
The room is for sleeping not for bothering other guests, I hope you burn in hell!


En bitteliten kinesisk jente kom til meg i dag, søt og sint etter en natt på et flersengsrom, hvor de seks sengene selges til forskjellige gjester.
Hun: mbædy ’ole mæ toewol!
Jeg: I’m sorry?
Hun: mbædy ’ole mæ towel!
Jeg: Towel?
Hun: Yees!
Jeg: What about your towel?
Hun: mbædy stole towel! My towel!
Jeg: Sombody stole your towel?
Hun: Yees, who is she? She give this, *viste lapp* I’m very mad, I am.. stole my towel, I want her identi!
Jeg: Who stole your towel? And what’s.. *ser på lappen* oh, somebody in your room stole your towel?
Hun: Yees! Who is she? I want her identity! She eft is moring!
Jeg: I’m sor.. she left this morning?
Hun: Yees!
Jeg: And you’re going after her?
Hun: She ‘tole my towel! Very nice towel, I want her identity!

Det endte opp med at hun fikk nummeret til Onkel Blå, og et Oslokart slik at hun kunne finne frem til Politihuset.

To be continued?

3 Comments:

At 7/8/06, Anonymous Anonym said...

ooo.. didnt know she be soo angry. its just a bery, bery nice towl. I wanted.

 
At 7/8/06, Blogger Kristin Storrusten said...

Hva stod det på lappen?

 
At 7/8/06, Blogger KjederMegPåJobb said...

Lapp:
Hey you fucking bitch
The room is for sleeping not for bothering other guests, I hope you burn in hell!

 

Legg inn en kommentar

<< Home