Tidtrøyta

Jeg er død

12.10.06

Min største hemmelighet

Det er aldri lett, dette med slike situasjoner hvor du har noe du vil fortelle, men som du egentlig ikke vil at noen skal vite. Alle har hemmeligheter, store, små, skamfulle, uskyldige. Det er fint å ha hemmeligheter, men en hemmelighet vokser seg større ettersom løgnen gjemmes og kamufleres i misledende sannheter, og den blir mer alvorlig, strekker seg lengre. Den blir en verkende byll, smertefull, uutholdelig. Jeg må stikke hull på min, jeg orker ikke lenger.

Om bloggen er det riktige mediumet for en slik sjelblottelse vet jeg ikke, men det føles lettere her, og så er det plutselig gjort offentlig. En gang for alle.

Jeg hører på det nye Timberlake albumet!

Ute av skapet. Fred på jord.

8 Comments:

At 13/10/06, Anonymous Anonym said...

seriøst... det er den BESTE hemmeligheten man kan ha.. elsker albumet over alt jeg ass! timberlake og timberland sammen er jo da bomb!!!

 
At 13/10/06, Blogger Mårds said...

det er ingen skamfull hemmelighet:)

 
At 14/10/06, Anonymous Anonym said...

Jeg tror jeg ville blitt alvorlig bekymret hvis det var Paris Hilton....

 
At 14/10/06, Anonymous Anonym said...

Uh-oh. Du trenger HJELP.

 
At 16/10/06, Blogger KjederMegPåJobb said...

Cake: Så rett så rett! Timbaland hadde gjort meg til en slager, og jeg kan ikke synge. Jeg hatet alle sangene i Disneyfilmene, og hadde jeg spilt for landslaget hadde jeg vært en av de som ikke synger under Ja vi elsker. Ok nå får det meg til å høres ut som en som ikke liker musikk, og det er jo ikke helt tilfellet, "I love music too much to mess it up with my own voice" har noen sagt en gang.

Mårds: Næh, vel, jo litt, jeg synes det. Faktisk. Jeg sliter med å like Justin. Musikken derimot er jo kriminelt catchy, men som Kaken var inne på, it's t-i-m-b-o.

IC: Jeg vil gjerne ha dette albumet hennes.

Maren: Det hadde selvfølgelig vært lettere hvis det var snakk om en fattig, svart gategutt som ingen visste om, og ikke en rik og hvit hollywoodfjomp med Mickey Mouse Club og NSYNC på rullebladet.

 
At 17/10/06, Blogger Seth said...

You are pushing the limits of even my tolerance with this, and that's saying something!... but then, it's always better to be out of the closet. So I applaud your honesty.

 
At 17/10/06, Blogger M said...

Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

 
At 17/10/06, Blogger M said...

Har ingen problemer med Justin eg... MEN tror ikke eg hadde gidda brukt penger på han.. Holder med radioen.

Banksy er en kul fyr.

 

Legg inn en kommentar

<< Home