Tidtrøyta

Jeg er død

29.10.06

Suicide Sunday

Vinterdepresjonen banker på døra, minner om at den er like rundt hjørnet. Ute langs gatene regjerer onde November med jernhånd. Desember minner om julegaveshoppestress og hvordan den vestelige verden drukner ting som er ment å være varmt, hellig og kjærlig i penger og materialisme. The christmas takes Visa stod det med sprayboksord i Bogstadveien for et år siden.

I tunge tider er humor en fin ting. Dermed lanseres Selvmordssøndagen. Dette er den første. Kaniner har det kjipt de også, og de suicidale langørene gråter med oss gjennom høstmørket.

6 Comments:

At 29/10/06, Blogger Kristin Storrusten said...

De bøkene er helt fantastiske! Selv har jeg bare den grønne, så det er godt du deler fra den orange med oss!

 
At 29/10/06, Blogger Unknown said...

Ah da må vi ordne en byttelånings ein dag, me har ikkje den grønne. Men frem til den tid - hver søndag! ;-)

 
At 29/10/06, Blogger Mårds said...

uff og uff... vinterdepresjonen er den værste av dem alle. og jeg har allerede blitt tatt av bølgen...

 
At 29/10/06, Blogger KjederMegPåJobb said...

Hold ut Hanne, vi trenger bare være litt rause med klemmer og optimistisk prat så overlever vi nok! Det med optimistisk prat gjelder vel deg spesielt, d2d-kveldene med ustanselig Hanne-klaging sitter fremdeles friskt i minnet ;-)

 
At 31/10/06, Blogger Azucar said...

Det er godt å se at også andre setter pris på kamikaze kaninene, disse små skapningene er fabelaktige! Her i Frankrike er ting i en viss grad "bordell", som franskmennene sier for "kaos" på godt norsk. Igjen kommer eksamensstresset på meg med muntlig den 17 november, noe som vil si at jeg snart kommer hjemom for ca en uke. Det skal bli deilig å få et lite avbrekk, for ja, det er fryktelig mye som skjer her nå om dagen. Hvordan står det forresten til i resepsjonen?

 
At 31/10/06, Blogger M said...

Ja, alle liker bunnys!! :)

her er en internettside, fått høre det er den oransje boka.. Ikke vet jeg, jeg har ikke sett noen av de, bortsett fra sider på internett..
søte snille flinke internett.
Ta en titt:

http://www.retrocomputing.net/racconti/umor/coniglio/pandora.beptuui.html

 

Legg inn en kommentar

<< Home