Tidtrøyta

Jeg er død

10.11.06

Kjendispupper

Det har skjedd Paris, Vida og Kåre. Kjendisbilder har lekket fra mobiltelefon til nett, til folkets begeistring og de avbildedes våte tårefall. Og det er mye hud i disse bildene. Vida viser stumpen, Paris sutter på mannen sin, og Kåre tar bilder av sin kone som vasker underlivet i dusjen.

Med unntak av Paris er vel kjendiser som alle oss andre, bare at vi er verdt mye mindre. Så private mms-bilder er kanskje ikke så fryktelig uvanelig for oss mindreverdige heller, og det er hjertet av saken:

Er mine mms-bilder skitne nok hvis jeg skulle bli kjendis over natten?

Bilde nr. 1: Et bilde av min bittelille søster, i storebrors altfor store sko. Veldig koselig, men ikke kjendisnytt slik kjendisnytt skal være.

2: Det neste bildet er ifølge telefonen tatt 04:15, og det lover da godt, men det når dessverre ikke helt frem. Bildet viser to politibiler i råne-posisjon hvor førerne kan snakke med hverandre gjennom frontruten uten å gå ut av bilen. Ikke særlig spennende, men tydeligvis a kodak moment klokken fire om morgenen en lørdagskveld.

3: Bildet jeg finner så er tatt samme kvelden omkring en time senere. Fortsatt gatelangs, og nå har jeg stoppet opp for å posere fremfor 2pacs gule Hummer i Waldermar Thranesgate. Enda ikke skandaløst nok dessverre, med mindre det dreies om til ”Kjendis fotografert under alkoholpåvirket biltyveri”


4: Oi! Det neste bildet lover bedre, to pene jenter poserer inntil hverandre i bikini, tatt i forbindelse med en såkalt ”trusefest”, uten at jeg skal nærmere inn på hvordan kvelden gikk videre. Det som mangler derimot er at jeg er med, slik at det kan graves frem når jeg er gift og har to små barn. Enda ikke helt i mål altså.

5: Enda et bilde tikker frem av lillesøster, denne gangen med en bursdagskrone på hodet. Søtt, men ikke nok for hollywoodpressen.

6: Sitasjonen det neste bildet tar for seg er igjen tatt i de tidlige morgentimer, hovedpersonen i bildet er en kompis som sitter i en bæsjestilling med en bar rumpe i en offentlig søppelkasse. Jeg er glad det ikke var meg, da hadde jeg helt sikkert ikke blitt invitert til Paris’ neste fest. Perverse svin.

7: Her er skandalen på vei til å bli komplett. Bildet viser en toppløs eks, og ekser er topp stoff i sladrepressen, og hud er Gud. Dessverre for paparazziene er det ikke toppløs i den forstand at alt vises, bringebærene er utenfor bildet.

8: Enda et bilde av lillesøster, men søster nummer tre denne gangen. Ikke noe som hører hjemme i sladrespalten.

9: Heretter dukker et par bilder opp av en kamerat som har latt seg sminke, lebestift, eyeliner og Gud vet hva. ”Kjendis i transeflørt” Jeg kan skylde på alkohol, ivrige jenter med sminkepungene klare, og at det heldigvis ikke var meg som lot seg sminke. Bildet er ille, meen ikke helt hoppe-i-sofa-hos-Oprah-ille.

Det var ikke så mye mer, og alt i alt er jeg i tvil om jeg hadde fått noe PR med mobilen min. Nei det er kanskje tid for en ny mobil, som har et kamera som faktisk har nok oppløsning til at jeg gidder å bruke det. Og videomulighet hadde ikke gjort noe det heller. Da blir jeg i hvert fall invitert til Paris’ fest.

2 Comments:

At 12/11/06, Anonymous Anonym said...

Glad jeg aldri blir kjendis, for mobilen min er full av skandaler.. hehe.. men allikevel angst for at den skulle bli stjålet og bildene publisert på youtube.com .. hm.. kanskje lurt og heller overføre de til pc'en istedet.. hehe.. stilig blog du har.. *leser og smiler*

 
At 13/11/06, Blogger KjederMegPåJobb said...

Spænks :)

Siste nytt er forøvrig at eksen til Britney presser henne for daler med en fire timer lang sexvideo.

 

Legg inn en kommentar

<< Home