Tidtrøyta

Jeg er død

13.11.06

SEX


Dagbladet linket til Prinsesse Leia og AnneKake fordi de skriver om sex. AnneKake linket til meg i forbindelse med bloggestafetten, og dermed har hundrevis av sexsultne dagbla’lesere havnet hos meg.

Sorry jeg skriver ikke hvordan du knuller ditt eller datt, og jeg legger heller ikke ut om personlige flauser eller mine største sengeseire.

Hvis du derimot har et hjerte som brenner for svenske köttbullär, pinnedyr og eksotiske dekkpunkteringer kan jeg ønske deg velkommen.

--

Det er mandag i dag, og hva i all verden er da mer naturlig enn å klage over alle de små dagligdagse ”problemene”, som i de virkelige problemenes fravær får leke store og betydningsfulle. Litt som når sjette- og syvendeklasse er på ekskursjon – femteklasse tar over skolegården og får være de største og tøffeste for noen dager.

Været

Ja det er en klisjé å klage på været, men å klage på snakk om været er en klisjé i seg selv, så ikke vær en hykler. Dessuten er det november, og det går aldri av moten å klage på islagte veier, sludd, vind og dager som er like mørke som natten.

Røyk
Fyllerøyken har ålet seg kamuflasjekledd langs gatene, stadig nærmere. Jeg trodde jeg hørte noe, trodde jeg så en skygge, men avviste det som en innbilning.
Som en Gribb sirkler rundt en ørkenvandrer som er tom for vann ventet Fyllerøyken til jeg var ute av stand til å forsvare meg, det var da den angrep, og jeg falt sammen, hjernevasket og manipulert til å tro at det ikke var så ille med én. Det er to måneder siden det første tilbakefallet, og Fyllerøyken har armert med psykisk brekkjern trengt seg inn til flere uvelkomne helgebesøk.
Slaget er tapt men krigen er ikke over, jeg har slipt sverdet og jeg stiller til kamp før neste helg ringes inn. Nå skal vendepunktet komme, fienden må nedkjempes før det er for sent.

Sporveien
To usle dager over månedskortet og 750,- i bot. Her trengs det en poet for å formidle hatet. Pennen min strekker ikke til.

Ellers føler jeg trangen til å klage over idétørken som har vokst frem i kjølvannet av en firmabetalt fylletur og en påfølgende forkjølelse. Kanskje jeg skal begynne å blogge om sex.

2 Comments:

At 18/11/06, Blogger M said...

Nei!!
Trenger ikke flere sex blogger.Det er overfylt av de.
Men trenger flere koslige, morosame blogger :)

 
At 18/11/06, Blogger KjederMegPåJobb said...

Jeg skal prøve ;-)

 

Legg inn en kommentar

<< Home