Tidtrøyta

Jeg er død

23.12.06

6 Comments:

At 23/12/06, Blogger Betty Boom said...

Bra!

God jul.

Betty

 
At 23/12/06, Blogger Vilde said...

HAHAHAHAHA

 
At 23/12/06, Anonymous Anonym said...

God jul, Isak!
Og ikke stress, det blir man så sliten av :-)

 
At 24/12/06, Blogger KjederMegPåJobb said...

Det har vært nok av stress skal jeg si deg, men det ser bedre ut nå. Foruten at jeg skal jobbe 18 timer i strekk på 2. juledag, men det snakker vi ikke om.

God jul Betty! God jul Vilde! God jul Saccarina! AH jeg er så glad i dere alle sammen!

 
At 24/12/06, Anonymous Anonym said...

God jul til deg også!
Banksy er bare den beste kunstneren da syntes jeg. So on spot! Jeg har enormt lyst på "Grannies" bilde - de to gamle damene som sitter og strikker. På genserne står det "Punks not dead" og "Thug for Life". Hehe!

God jul!

 
At 26/12/06, Blogger Elisabeth said...

God JUUUUUUUL og godt nyttår!!

 

Legg inn en kommentar

<< Home