Tidtrøyta

Jeg er død

19.12.06

Hail Mary


Isak har beveget den lekre stumpen sin i retning av et sted med sol og palmer, og den lille uken han er på et bedre sted skal jeg forlyste hans trofaste bloggemenighet, som etter hva jeg forstod består av hundrevis av daglige lesere.

Jeg har lovet på tro og ære å ikke blogge om verken sko eller den svarte katten min Fløte, (som har hvit pels i ansiktet, er middels overvektig og nekter å spise noe annet enn tunfisk) og andre ”jenteting” som han kalte det. Jeg skal gjøre mitt beste, selv om det blir litt som å ikke ta hånden ned i kakekrukken når mam & pap ikke er hjemme.

Foruten å fortelle hva jeg ikke skal blogge om har han vært så snill å hjelpe meg i riktig retning, som han selv sa, og han har gitt meg frie tøyler når det kommer til superlativer og skryt om han selv. Hurra. Dessuten ble det hintet om at jeg gjerne kunne blogge om sex for å lure til meg intetanede lesere gjennom disse ping-tjenestene han viste meg, men han mente nok også nærmere bestemt den kvelden vi fikk litt for mye tequila begge to, og endte under dynen sammen. Her har jeg lyst til å nevne at det heller var flaut og dårlig enn ”pulserende dyrisk” som han en gang omtalte det, men da blir det bare en gretten romjul når helten har vendt hjem, så akkurat det holder jeg for meg selv.

Neste gang tenker jeg det blir skoblogging, eller jeg kan fortelle om den gangen Fløte klatret opp i epletreet vårt mens elgen spiste av det. (Nesodden er en annen virkelighet din byfis)

Stay tuned ;-)

Mary

4 Comments:

At 20/12/06, Blogger Vilde said...

Nå dette kan bli interessant! Og er det egentlig så farlig om Isak blir litt gretten?

 
At 20/12/06, Blogger KjederMegPåJobb said...

Hei Vilde! Er du en bekjent? Vel jeg kan i hvert fall trygt si at jeg som en fattig student bytter villig bort luguber informajon om vår stakkars intetanede barcelonavenn imot en bestikkelse eller to! =D

Mary

 
At 21/12/06, Blogger Vilde said...

Jepp. Og du får meg til å savne jentekollektivet mitt. Jeg kan foreksempel tilby deg love actually soundtracket;)? Men det har du vel.

 
At 21/12/06, Blogger KjederMegPåJobb said...

Hehe, nei jeg har dessverre ikke det albumet, men både Joni Mitchell-låten og "Songbird" eller hva den heter er i høy rotasjon ;)

Jentekollektiv er så kult!

 

Legg inn en kommentar

<< Home