Tidtrøyta

Jeg er død

13.2.07

Dop

I går gikk en slags guttedrøm i oppfyllelse. Øretelefonene mine var tilbake fra reparasjon, og jeg tok turen til treningsstudioet. MP3spilleren var full av fersk musikk og den spilte opp til dans - Best of Rocky var soundtracket: 16 låter som får ethvert dyregen i kroppen til å reise seg unisont og brøle som Sherekan himself, blodet bruser, hjertet slår som en kolibri klapper med vingene, villdyret våkner ut av dvalen og… Ja der ser du, revet med allerede. Det er i alle fall bare et spørsmål om tid før Marit Bjørgen og de andre gutta oppdager dette dopingsmiddelet som mirakuløst nok enda ikke er på svartelista.



Ikke kom å si at du ikke ble litt rastløs nå.

5 Comments:

At 13/2/07, Anonymous Anonym said...

Fantastisk. Jeg tripper allerede med bena. =)

 
At 13/2/07, Anonymous Anonym said...

Yppe figth?

 
At 13/2/07, Blogger KjederMegPåJobb said...

Ah, you like it rough?

 
At 13/2/07, Anonymous Anonym said...

Seffers, let's hook up in Japan. Jeg er helt sikkert større og sterkere enn deg. Hvertfall sterkere.

 
At 14/2/07, Blogger KjederMegPåJobb said...

Japan er deal. Jeg kan til og med spandere en japansk skoleuniform på deg hvis vi skal måle krefter ;-)

 

Legg inn en kommentar

<< Home