Tidtrøyta

Jeg er død

19.2.07

Truseløs

Nydusjet og fresh stod jeg på garderobegulvet, med vått hår og et hvitt håndkle rundt livet. Jeg dykket ned i sportsbaggen med letende hender, ren bokser fant de ikke. Stygge ord slapp løs fra leppene, jeg holdt opp undertøyet jeg hadde svettet våt i løpet av den siste timen hvor jeg hadde løftet tunge ting opp og ned mange ganger. Garderoben var halvfull av klær og trenende menneskers medbrakte ting og tang, dog var jeg den eneste personen i rommet. Ute var det kaldt så jeg hadde med stillongs. Jeg tittet over skulderen, kastet et vurderende blikk på den svette bokseren, ristet på hodet og tenkte what the hell.

Commando i stillongs, lett og luftig var det. Behagelig og følelsen av liten ballkontroll var slettes ikke så ubehagelig som jeg trodde det skulle være. Britney, Lindsay og Paris, dere har min støtte.

You go girl!

5 Comments:

At 21/2/07, Blogger Seth said...

I just had that problem on holiday. I went out to buy more underwear (easier than finding a place to wash my clothes) but to my horror Brazilians only wear either tiny, or enormous pants; I went with the tiny ones. Funnily enough you get used to it...

How many times has Paris Hilton appeared on this blog now?!

 
At 23/2/07, Blogger KjederMegPåJobb said...

Too many times I'm afraid, I can't help it.

 
At 4/3/07, Blogger Mårds said...

Haha! Deilig og luftig ;)

 
At 7/1/10, Anonymous Anonym said...

deilig og luftig ;) å kler det godt å gå uten truse

 
At 3/4/22, Blogger pilsner said...

Ready to go without panties. Then just do it. Just be careful and do not twist because should not have any blotting ...

even if the contents are old, it will soon be summer and perfect for ventilating the abdomen.

 

Legg inn en kommentar

<< Home