Tidtrøyta

Jeg er død

16.3.07

Teppefall

This is the end. Takk til alle som har fulgt meg. Comebacket vil nok komme en dag, men i skrivende stund (fra en nettcafé i Buenos Aires) ser det ut som det vil bli ganske mange måneder til. Det går da alltids an å håpe at en malariainfeksjon o.l. vil tvinge meg hjem tidligere, men til tross for at en dødelig myggepidemi for tiden svermer over den argentinske hovedstaden(no lie) føler jeg meg trygg, og so very much alive.

Takk igjen, og ikke gi opp hverdagskampen der hjemme, jeg føler med dere.

Et gråtkvalt farvel fra Argentina, byen hvor enhver vegg er malt i rosa. "I Argentina gråter vi ikke ved avskjeder", sa en gammel kvinne til meg her nede, "vi feller våre tårer igjennom tangoens poesi."


P.S.
Legg merke til at jeg skriver med norske bokstaver fra en Sør-Amerikansk nettcafé.
It´s magic

7 Comments:

At 17/3/07, Anonymous Anonym said...

Noget vemodigt dette her, altså. Men jeg er rimelig sikker på at du ikke klarer å holde deg unna for alltid.

Kos deg i verden, jeg gleder meg til det er min tur!

 
At 18/3/07, Blogger Azucar said...

Jeg haaper du har det flott hvoren i den store, vide verden du er. Og til neste aar blir det saa min tur :)
Her i Frankrike gaar alt forresten bra, bortsett fra at jeg kanskje har brukket foten og venter naa i smerte paa roentgen i morgen tidlig.. Og min kjaere er dessuten paa en saann "reunion" sak i Tyskland for 10 dager..snufs.

Vi sees! à bientôt!

 
At 18/3/07, Blogger Elisabeth said...

SEND MEG EMAIL FOR POKKER!


suss

 
At 19/3/07, Blogger Mårds said...

magi? hvordan får du det til???

 
At 22/3/07, Anonymous Anonym said...

Hanne: Eneste mulige grunn må være at han fremdeles befinner seg i landet. Tipper han sitter på en forlatt hytte på fjellet et år for å finne seg selv.

 
At 27/3/07, Blogger Seth said...

The everyday struggle goes on. But we feel better knowing you are out there feeling alive and making us all proud. We'll be keeping up with your writing in the paper- Amanda is taking it into the office for everyone to see (we haven't forgotten you just yet)

Kos deg!

 
At 9/9/08, Anonymous Anonym said...

Ikkea t det har noe med posten din å gjøre, men "profilbildet" ditt er temmelig artig :P

 

Legg inn en kommentar

<< Home