Tidtrøyta

Jeg er død

30.5.06

Kjedsomhet i perspektiv


Bortsett fra å redde menneskeliv og tjene meg rik på aksjehandel og gambling er det lite å gjøre når du har nattevakt på hotellet. Eller egentlig er det massevis av booking-mails som må svares, og jeg har en sekk full av nylånte bøker som jeg kan dykke inn i. Muligheten for å kutte ned tiden med blogging og andre tidsdrepende våpen er dessuten sjelden større, men nå er jeg rett og slett usedvanlig slapp - nå er det den trøtte latskapen som holder rattet, og den kommer nok til å styre meg de neste timene.

Kjeder meg gjør jeg i hvert fall, og en Naiv. super liste over ting jeg har gjort den siste timen ser slik ut:
  • Jeg har lest en filmanmeldelse av en mummitrollfilm som kommer på kino.
  • Jeg har sendt en mail til mamma.
  • Jeg har spist first price sjokolade, og tenkt at den ikke var så ille.
  • Jeg har blogget om mannen som leverte avisen.
  • Jeg har vært på do.
  • Jeg har svelget skuffelsen over at tekstmeldigene sluttet å komme fordi hun har sovnet.
  • Jeg har fått litt vondt i magen av First price sjokolade.
  • Jeg har skrevet syv setninger som starter med jeg har. (Nå er det åtte.)
  • Jeg har hørt på en radioreprise av National Rap Show, og gått tilbake til Red Hot’s nyeste når en låt med We the bitch, ass som refreng begynte å snurre.
Lister er gøy. De setter ting i perspektiv. Nå vet jeg at nattevakter på ukedagene er så kjedelige som man skulle tro.

1 Comments:

At 22/7/06, Anonymous Anonym said...

Great site loved it alot, will come back and visit again.
»

 

Legg inn en kommentar

<< Home