Tidtrøyta

Jeg er død

7.6.06

St. Lucy

Det er mulig det var det som var meningen, men denne 06.06.06 dagen har overbevist meg om at Lucifer egentlig er en flott fyr, med gode, sympatiske idéer og tanker. Helvetesdagen startet med at jeg våknet uthvilt, og den gode begynnelsen holdt gladfølelsen ut nesten hele dagen, og litt utpå ettermiddagen fikk jeg til og med kjøpt meg nye sko. Dagen har med andre ord vært finfin. (Ja greit så har hundrevis av unger dødd av sult og mangel på medisiner, sivile har falt for kuler og krutt, og en vulkan blir stadig mer truende ovenfor 11 000 indonesiere. Men hallo, alt dette skjer jo langt unna, så who cares!)

Noen vil kanskje si at jeg er litt for godtroende, men Satan har i hvert fall min tillit, og vil fortsette å ha den frem til Gud eller ungen hans gir meg en grunn til å forandre mening.

Nye digge freshe sko – et lite barn blir skutt og mister blod
JEG HAR NYE FETE SOMMERSKO – en fattig jente blir voldtatt på do
Det var n i h u n d r e k r o n e r s - s k o,
men jobben spanderte så d u k a n t r o j e g l o !

Jeg tror jeg og Lucy kan bli gode venner...