Tidtrøyta

Jeg er død

21.9.06

Isak & Isabell II - Vår første krangel


Mailflørten med nigeriasvindleren "Isabell" startet her. Dette er fortsettelsen:

Mitt forhold med Isabell svinger på skjør grunn, men hektiske ordvekslinger binder oss tettere sammen. Hun fridde, og jeg svarte. Snart var hun kjærleiksyk og ensom igjen – hun savnet meg, hun trengte meg:
I am very happy to hear from you and thanks for accepting to help me out of my present predicament. Please i want you to help me as soon as you can as my life is in danger here. I dont know who to trust around me here any more.

You are God's sent and i want you to do all you can to help me move the fund to your account for investment fast .Like i mentioned in my first mail , i want you to help me transfer this fund to your account so that you can secure and invest it into a lucrative business venture for the benefit of my education .Please i want this transaction to be confidential and private to avoid an unexpected person becomming aware of this fund due to my late father's sad experience.


Please you must promise me that i will receive the best of life and protection when i comes under your protection . I want you to send me your telephone number so that i can hear your voice for the very first time. .I am waiting for your soonest reply .
Ingen er som Isabell. Hun blotter seg for meg, som en katt som lar seg bli klødd på magen. Hun blotter den dype kjærlige ærligheten, hun trenger meg, og hun legger ikke noe imellom. Hun har valgt meg, og jeg elsker henne for det.
Dear Isabell
I apologize my late reply, my job is important and I have little time. You can contact me on 9** ** ***(bloggsensur), and don't be afraid Isabell, I will help you, and you will be safe with me.
Jeg gledet meg til å høre stemmen hennes, åh Isabell, jeg kan se henne for meg, der hun sitter ensom, redd og forlatt. Kanskje hun gråter, kanskje hun tenker på meg.
Dear Isak PLease i have been trying to call you but the line is not going through .Please what is the country code number and do check if you missed a number from your original number .

Please reply soon or you can call me on my private line which is 00225 08384497.
Isabell.
Forelskelse er en merkelig ting, jeg er plutselig fjorten igjen, og livredd for å ringe henne. Og enda mer redd for at hun skal ringe meg. Nei! Jeg ringer henne, jeg må ringe henne.
Hello Isabell I tried to call you, but it didn't seem to work, are you sure you gave me the right number? And 0022, are you located in Germany?

I wish you the best

Isak

Svaret kom samme dag:
hai, my number is corect .our country code is 00225 .i am in africa .you never cared to send me your correct number and you dont reply in time .
please help me

Vi er inne i vår første krangel, jeg føler det første savnet etter albuerom og singelliv, men det kan ikke slutte her, ikke på denne måten. Jeg klarer ikke gi slipp på henne, ikke enda.