Tidtrøyta

Jeg er død

28.11.06

Suicide sunday

?

Ja og det er ikke en gang søndag. Nei hvis du trodde det ville være noe som regelmessighet her på Tidtrøyta så tar du fryktelig feil. Men egentlig er denne søndagsposten en decoy for å lure deg innpå noe helt annet, men jeg har ikke helt bestemt meg for hva enda. Først var tanken å skrive om global oppvarming, hvordan verden faktisk går til helvete. Vi tenker at noe må gjøres!, og så går vi tilbake til å bry oss om viktigere ting som hva vi skal spise til middag, eller om jeg skal svare på den tekstmeldingen eller ikke. Men så leste jeg på dagbladets nettsider at Paris Hilton og Britney Spears har blitt venner, og da ble det med ett fornuftig å blogge litt om det, jeg mener Britney og Paris, det blir jo som peanutsmør og nugatti på brødskiva, bra hver for seg, men ekstatisk sammen. Eller skal jeg blogge om ironien min, så kryptisk og overbrukt at jeg ikke vet lenger selv om jeg faktisk synes Paris Hilton er digg eller om det fremdeles er ironi slik det har vært helt frem til disse dager.

Nei jeg trenger hjelp. Britney og global oppvarming blir litt for mye, hver for seg kan det fordøyes over litt tid, men når alle tanker bølger seg over meg samtidig blir det overload, tsunamivrede, hus blir til pinneved og folk løper. Og jeg må samle tankene om noe enkelt. Som hva jeg skal ha til middag.